I'M BUILDING A BETTER BOY

Birt 29 jan 2021
Thanks to Hello Fresh for sponsoring this video. Use code 10TRULYGREG to get 10 FREE MEALS across your first 4 HelloFresh boxes, including free shipping on your first box at bit.ly/34zo84Q
Support Me
MERCH ► dannygonzalez.store
Follow Me
INSTAGRAM ► dannygonzalez
TWITTER ► dannygonzalez
SECOND CHANNEL ► ischats.info
SPOTIFY ► open.spotify.com/artist/6pDkmNhHCLh7YEb3sXceOs?si=8ZpMgF41SoufOS1UZ4vbkg
WHY DO I CALL MY FANS GREG?
Greg is the strongest family on the internet, we're the fastest growing channel on ISchats, and we make fire content. So, instead of making up some pun using my name and calling my fans that, I decided to use a different name entirely. A name so strong, haters tremble when it is spoken. WE ARE GREG. AND WE ARE TAKING OVER THE INTERNET. And all you have to do to join is hit subscribe and turn on notifications.
#dannygonzalez

Ummæli

  • Albert did that White Vision exit...

  • *there you are*

  • HOLY SHIT i just realized the establishing shot of this school is the high school across the street from my house in toronto LOL

  • 12:40 FINALLY, IM A REAL BOYYYYY-

  • CONTINUE TO USE THE SQUISHY BONES THING ITS FUNNY

  • I only sit on top of the table to I can or back to read my book. Don’t get me wrong, I’m a weirdo. But I’m in a random place, socially. Every girl in my year is friends with me, some of the boys tolerate me, and the rest just shit on me...

  • Disney channel movies... 👨🏼‍🍳💋

  • F r o g

  • Frog shirt

  • Ya know, Hitler and May are kinda similar... They think blond hair and blue eyes is the perfect boy

  • When she said "blonde hair and blue eyes" "meowzers" all 8 could think of was (Hitler alert) that may had the same ideals as Hitler for beauty and perfection

  • That nutcracker is sad rn

  • This could’ve been solved simply Don’t lie to someone just because you were embarrassed that they proved you wrong

  • Noah Centineo being in this movie is poignant.

  • 3:45 i dont know about dominance but i do feel turned on, but i guess both of these words feelings are kind of the same, so yeah

  • it's really weird to hear your name in a Disney movie "MAY" I know my name is pretty common but it's still weird af

  • No one gonna say that his license plate says “Meow Zers”?

  • Also why does he have to be white 🙄. That's the perfect bf.... some white dude.

  • I feel like China McClain deserves to he in wayyyyyy better movies than these shitty low effort disney channel ones.

  • Like they can hack into the military system

  • 11:33 even though it doesn't happen, i like to imagine him getting out of the car all cool n stuff and then the first thing he says is "gaze upon my pockets and _weep"_

  • Anyone else getting a Disney version of terminator vibe or is that just me

  • 17.04 voice crack!

  • Why me greg?

  • Okay I was doing my makeup while watching this but I stabbed my eye when he started singing I love you like a love song like I had a obsession with that song when I was like 6

  • STOP SAYING THAT PEOPLES BONES ARE SQUISHY OMG-

  • MAYBE HER BONES ARE GETTING SQUISHY HES AT IT AGAIN

  • my names mei prenounced may. help

  • legend says albert is still flying in the sky today

  • Just turned on notifications you now own my soul truly greg

  • 2:35 I think it looks like that bc she painted it with watercolor

  • I love this class =)

  • 9:49 She looks like in her mind she's saying *"wtf why would u kiss a robot"*

  • disney channel original movies r worse than jake paul’s music

  • this movie is literally just a shitty version of weird science lmfao

  • wait these kids hack into the government and stole there robot how? edit: why am i the only one asking this

  • 3:40 *Rantaro Amami has entered the chat*

  • I have seen this movie on T.V before but it was only towards the ending It was awkward to watch with my family, even when I didn't know what I was watching

  • 10:08 LMFAO

  • he should react to Princess Protection Program

  • bones are getting squishy

  • 2:00 wtf is that harry potter

  • 0:30 Hey danny you're wrong you will be 2000 years old to finish all the Disney movies

  • This is just steve Rogers if he was a robot

  • If you’d asked me before I watched this video if I’d seen this film I’d say no but watching this slowly unlocked a memory I forgot existed

  • “cool kids never sit right” oh so all cool kids are gay. great! i’m one step closer to being *cool*

  • You just unlocked a very weird childhood memory and I don't know how to feel about that-

  • I love how the squishy bone joke is consistent, I almost spit out my digorno 5 cheese stuffed crust pizza that is bussin byssin

  • Its a me, *ALBERT* from Flamingo!

  • What’s black sigma?

  • Gabby: describe your perfect boy Mae: make him white

  • That shirt makes me want to run on a treadmill with a phone blasted on rainforests music wearing it.

  • Can you do one for zapped?

  • Love this :)

  • I- I love you like a love song bebe,

  • Are we gonna talk about how she just disses Siberia like that?

  • Or hear me out the popular guy is gay Because none of us sit properly

  • How the Greg did she know he had a self destruct and what if it was a nuclear explosion

  • cool people don’t know how to sit,, gay people don’t know how to sit ....... conclusion: all cool people are gay

  • i love this movie tho...

  • He should react to wild child

  • you know that relatable moment when your being bullied by a bunch of fully grown adults, so you hack into your dad's computer and accidentally steal a military robot, and then self destruct him.

  • He should react to wild child

  • danny should talk about how china doesnt beileve in science 😂😭

  • I REMEMBER WATCHING THIS SO MUCH WHEN I WAS LITTLE 😭

  • Detroit: Become Human

  • Also, she’d be in so much fucking trouble with the military after blowing up the “savior of the free world. “ like, they’d definitely know she’s responsible for that. Right?

  • the licence plate says "MEOW ZRS" 11:23

  • “EvErYoNe DrEsSeS lIkE a GaP cOmMeRcIaL” I laughed so hard

  • That second time he said Super Soldier Boy I knew what was coming

  • Germans in between 1939 and 1945: 8:29

  • I cracked at "maybe her bones are getting squishy" 🐶✨

  • wait 8:36 are her shoes inverted?

  • incredi-soldiaboy

  • Danny's comment sections are totally disorienting without the context of the WHOLE video

  • soldier boy tell em’

  • IM GREG

  • Noah centimeter looks cgi de-aged in this movie and im so uncomfortable

  • Who is No Uh Scent of Mayo and why did all teenage girls in 2017 love him?

  • How do you build a better boy?

  • 15:37 anybody else notice the girl wearing the purple jacket is in the military scene, does that mean she knows about Mae’s dad working for the military

  • Danny gonzalez, funny, commentary, comedy, react, reaction, reacting, awful, humor

  • I remember watching this as a kid and thinking all the adults were teenagers lmfao

  • this was my fav movie...

  • Omg please make a song abt the ground beefy boyfriend burger😂😭😭😭

    • Yesssss

  • honestly if one of my original characters came to life i would be very scared

  • I turned on notifications I am now greg

  • LOL NOAHHH "it matters not what you do, but what you with what you've done with what you do"

  • That relatable moment when you lie about having a boyfriend so you hack into a CIA black site to create one

  • 8:20 i just imagined mae's wall having a 1D and 5sos posters hanging in her room

  • So this is the Disney channel version of weird science

  • Oh god I’m all of those

  • Actually the law on acting is different

  • May: describes a blond haired- blue eyed boy The comments: IT WAS HITLER

  • where can i watch this movie

  • im sorry but if they’re so low on the social radar then why the fuck does everyone care so much that she has a boyfriend

  • yoU DoNT DiSSEcT LiVE frOGs ThEy woULD aLreAdy bE DeaD aNd eMbaLMED

  • God I hate this guy and dram if it is him what a prick

  • who else caught the bones are getting squishy 💀

  • Me, an Alaskan: hm? oh you poor, poor child.