Vik Rages At KSI

Birt 12 apr 2021
What other clips do you want to see? Lets us know in the comments!
WATCH THE ORIGINAL VIDEO HERE: (ischats.info/fun/drSIfaR_nmawenw/v-deo)
👉🏻: Subscribe to our Reacts Channel: ischats.info​ 👈🏻
👕: Sidemen Clothing: www.sidemenclothing.com​
👉🏻 Subscribe to our 2nd Channel: ischats.info​ 👈🏻
📸: Sidemen Instagram: Sidemen​
🐤: Sidemen Twitter: Sidemen
#Shorts

Ummæli

  • Vikkstar>>>Gordon Ramsay

  • Best clip on this channel

  • i like harry's idea. seems to be well thought out to me

  • Vik being mad at ksi and ksi jst laughing with all the food in his mouth without tryna say anything, is so cute and hilarious

  • Vik being mad at ksi and ksi jst laughing with all the food in his mouth without tryna say anything, is so cute and hilarious

  • Vik being mad at ksi and ksi jst laughing with all the food in his mouth without tryna say anything, is so cute and hilarious

  • Vik id be pissed to

  • Vikk is the silent kid, usually doesn’t say anything but when the time comes he pulls out the glock

  • Ahh yes.. KSI

  • Vik yelling at jj Harry=😃

  • Good times

  • Vik yelling at jj Harry=😃

  • i hope vik say N word.. damn

  • Vik being mad at ksi and ksi jst laughing with all the food in his mouth without tryna say anything, is so cute and hilarious

  • Vik yelling at jj Harry=😃

  • Fat neek

  • Cringe

  • This group was low-key hilarious.

  • Is this rage?

  • Jesus is coming back soon. Please accept Jesus Christ as Lord and Savior before it’s too late. He loves you, died for you, and doesn’t want you to perish. Stay blessed Stay Safe. God bless, keep, and guide you all 🙏🏾.

  • i like harry's idea. seems to be well thought out to me

  • i like harry's idea. seems to be well thought out to me

  • hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • The three best sidemen

  • Of course i get recommended on ramadan😂

    • Vik being mad at ksi and ksi jst laughing with all the food in his mouth without tryna say anything, is so cute and hilarious

  • Vik... you are a legend

  • Tbh I never expected it but I think harry, vik and jj are my favourite sidemen duo

  • *Vick rages at ksi without letting ksi know he is raging !

  • I’m ՏᑌᗷᗷIᑎᘜ TO EVERYOᑎᗴ ᗯᕼO ᒪIKᗴ'Տ TᕼIՏ ᑕOᗰᗰᗴᑎT ᗩᑎᗪ ՏᑌᗷՏ I’m so fast and

  • Ksi can be insufferable when he wants to

  • E

  • Ksi is a viktim

  • can we talk about how Harry and Vik are handcuffed together lmao

  • I remember this video it was the best 🤣

  • i love this man lmfaoo

  • 😂😂😂😂

  • I think Harry got a chance against JJ, man fly kicked a car

  • This is the ultimate trio

  • what vid is this from

    • Bruh read the description

  • Vik being mad at ksi and ksi jst laughing with all the food in his mouth without tryna say anything, is so cute and hilarious

  • this is one of the best clips ever lmao

  • this gives me “DONT WAIST THE MIXTURE” vibes like it gives off the same energy🤣😭

  • I love vik 😂😂

  • Vik is a different breed when he’s angry

  • "When you're eating a meal for three!!" Ah I'm dead

  • "where's the calorie deficit?" gives "where's the lamb sauce" vibes

  • I love Vik so much man

  • 69 dislikes

  • that "Fuck" is so crisp.

  • its gonna take an effort

  • Why does JJ sound like a 40 year old car struggling to start when he coughs

  • My love for vik is endless

  • when vik rages everyone needs listen

  • Viks rages have 0 intimidation lol

  • [Lyrics:] KSI Solo: You gonna eat that? Vik: No no no Oy stop. stop. stop. the _fuck_ is wrong with you We got food for us, Not for you. *You’re supposed to be cutting.* Where’s the calorie deficit? When you eat the _fuckin’_ meal for three? We’ve put 12 eggs in And got two slices of smoked salmon And you’ve got it all on your _fuckin’_ plate Aaahhh W2S Solo: If we worked together we can throw hands against him But it’s- it’s- gonna take an effort

  • Jesus Christ died on the cross for your sins repent and live for Christ.

  • ischats.info/fun/gb2PdKeJnKGDmmc/v-deo

  • You either die a hero or Live long enough to see yourself become the villain.

  • About vikk first things first a humble, caring and loving person. He's a genius and got a damn good IQ, weak in physical sports but great in mental sports, gets bullied easily but takes them sportingly, talks a lot but talks sense, an indian who follows the cultural values taught by his parents. Started to love this guy when I came across a video where everybody were spending tons of money but this guy instead spent it on charity. #Respect😎

  • Did you guys see that the like button if you see the 16k and the 66 the last three numbers are together 666!!!

  • DON’T WASTE THE MIXTURE

  • Watching this while fasting

  • Nah Harry at the end was ready to jump KSI with Vik

  • the tablese have turned

  • one day viks just gonna fuck him up

  • FATNEEK

  • Please put the full version of JJ, Harry, and Tobi at the Air walking thingy place

  • Jj still outta pocket for this

  • vik looks so cute when he is angry😂😂

  • Zs

  • Wow. 😂😂☺️

  • hi

  • F A T T Y

  • I felt like JJ was gonna punch him any second

  • Hes lucky ksi didnt eat him

  • This clips has everything actually; - JJ being, well, JJ - Vikk rage (always accepted, anytime) - A one liner from Bog

  • Go ksi

  • Harry at the end 😂😂😂

  • Harry at the end

  • vik - "what the fffffffffffffffffffffffffffffffffffffuck is wrong with you?!"

  • Soon, vik will get yet another gold playbutton

  • Vikk is like walter white he uses perfect words when he's angry😂

  • Vik got his revenge

  • I remember watching this video and just feeling bad for vik

  • To be fair though...

  • 0:25 rages then breathes aggressively then back to raging😂😂😂

  • 0:06 : Reason why Vik is so skinny.

  • When The Son Rages at He's Dad. XD

  • He’s so annoying

  • JJ steals Vik's food VIK: And I took that personally

  • What jj doing isn’t even funny if that’s what he’s going for

  • "YOU'RE SUPPOSED TO BE CUTTING!"

  • I’m i the only one that wants to know what he ate

  • KSI bullied vikk, after seeing this,no never😂😂

  • They are actually rreaching 1 mil here too lol!

  • *why day not drinking water?*

  • i would have slapped him

  • Same energy as ”dont waste the fucking mixture”

  • lmao lol

  • I like how vik spits on jjs food