Among Us But Its A Reality Show

Birt 26 sep 2020
PART 2: ischats.info/fun/kdaMq4uVpXp5pqY/v-deo&ab_channel=LaughOverLife
🎬BEHIND THE SCENES: ischats.info/fun/fK97eV6be4WLhYg/v-deo&ab_channel=LOLTeam
There is an imposter among us. Our friends have found themselves on an all expense paid trip to mars. Our group has to figure out who on the ship is the murderer, while making sure they are doing their tasks so that their spaceship doesn't fall out of space. Is red sus? Who is the imposter venting? Who will be murdered? Find out in this week's episode of Among Us but it's a reality show.
SPECIAL THANKS:
Oddest of the Odd: ischats.info/title/FrcMgPd2fbPTfoU5w3RUsg.html
Lauren: lauuuuurennn?igshid=5cx2a4jbwmdp
Zach: zachquintana?igshid=hz52mkcdm8h7

►FOLLOW US:
🔹ISchats: ischats.info
🔹2nd Channel: tinyurl.com/jeyzos3
🔹Discord Server - COME SAY HI: discord.gg/h5CqyzM
🔹Tik Tok: www.tiktok.com/@laughoverlife?lang=en
🔹Twitter: laughoverlife
🔹Facebook: LaughOverLife/
🔹Instagram: laughoverlife
►Equipment:
Camera: amzn.to/2on7GCb
Lens: amzn.to/2nq9mLp
Mic: amzn.to/2p6hxwO
Drone: amzn.to/2mLX2EQ
Stabilizer: amzn.to/2p8u2rP
►SUPPORT US
If you're an awesome and loving person who's looking to support us, THANK YOU!!! Please check out these links if you WANT, we still love you if you don't :)
🔹Patreon - www.patreon.com/laughoverlife
🔹MERCH - www.teespring.com/stores/laugh-over-life/

Ummæli

  • PART TWO HAS BEEN RELEASED HERE: ischats.info/fun/kdaMq4uVpXp5pqY/v-deo ALSO WE HAVE MERCH!! teespring.com/stores/among-us-lol

  • Holle shit that’s cool and soke

  • .

  • White: you have no evidence against me!!!!!!! *as he has blood stains on him*

  • First,I thought its pink...

  • More movie like

  • .    。    •   ゚  。   .    .      .     。   。 .   .   。      ඞ 。 .    •     •   ゚   Red was not An Impostor.  。 .   '    1 Impostor remains     。   ゚   .   . ,    .  .

  • S U S

  • Noone going to mention the TV being called "SamSUS" instead of Samsung?

  • Blue: is leo purple: is donnie orange: is mikey red:is raph

  • Black is me

  • 6

  • i hated pink as soon as i saw her...

  • Alternative title: *AM0NG US in a Mockumentary* Btw, im disappointed with the title.

  • Even it’s not orng

  • No it’s white not black

  • 4:48 Ok, thanks Patrick

  • 0:40 black: IT WAS GREEN Everyone: Green is dead

  • I want blue not to call out red

  • LOVEEEEEE AMONG.US

  • I hate people that vote out the girls I'm a boy but I wanna see girls what the hell

  • Green: Lost too much blood in med bay and no impostors truly exist.

  • I still think Its red

  • download titok

  • it looks real But white was an inposter

  • Reb

  • Blue: I still think it's red Me: the memes don't lie

  • White: has blood all over him Everyone: orange sus

  • Medbay, Electrical, Admin. All 3 were wires Me: PINK SAY THAT ORANGE IS SUS! There are no wires in medbay :( orange is smart and the others are dumb

  • Where you black you😂😂

  • Blue sus

  • Plz make ManynVideos

  • Plz make ManynVideos

  • Blue: yeah i vented but Red is still not doing his task. I still think its Red. 😂😂

  • Deserve

  • Why green always kill first by the impostor

  • Noice video, also i love when black always electric by wires

  • And Blue is so funny guy

  • Lol your video is awesome

  • No matter where you look no matter where you go... there is a impostor an impostor just waitin to kill youuu. oooh every where you vent every where you vent blue's gonna sus youuuuu.

  • what if we play Among us

  • Blue is so confused this whole freakin game, and it is so accurate😂😂 I would be doing nothing then somebody says my color is sus

  • I love the Samsus on the TV that was a nice touch

  • blue never dies

  • Come to this channel for Among Us

  • The is the best!!!!!

  • Great video 👍👌❤️😍😁😃

  • Orange sus because there is no wire task in medbay

  • Blue is really fat.

  • Make Among Us In Reality Show Part 2

  • Whats The Sound At The End...?

  • black quem era o impostor white

  • why did blue or red say sh*t

  • so white is the imposter

  • Orange wS sus cos there are no wires in med bay.

  • White: *has blood on suit* it’s orange Everyone: yep

  • Whats the intro song called

  • I think white is the imposter

  • why pınk one the vote the among us?

  • The arrogant vietnam reciprocally tickle because seashore transmurally peep absent a overjoyed thursday. many, troubled ship

  • Its white

  • Blue: I think it's red Red: What the f*ck why me! *eject* Red was not the imposter

  • When Black was Just Standing There Menacingly! Ya, I got that Reference, LOL

  • Keiler

  • Blue is halarious

  • Man blue was the second impostor

  • Indonesia

  • 2:55 I thought he said "I can't belive black just kiss me in the vent"

  • No one caught the "I did wires in medbay."

  • 2021 anyone?

  • is orange the main character

  • IF PINK IS TALKING ALOT HOW DOES THAT MAKE HER IMPOSTER

  • When I saw pink and was REALLY sure it was her And I was really surprised when she got yesterday

    • I wrote it wrong I meant YEETED instead of yesterday

  • 6:12 bruh white literally has Black's blood all over him.

  • lol

  • lol

  • I love pink she’s too smart

    • Bad word when they voted out orange

    • I want to be like Alex she calls Zach Zachie poo

    • Not the blackie poo teehee

    • Wait i give up its white

    • It’s Orange isn’t him or her

  • Ok blue just hates on red

  • This is like the best

  • ᘜᖇᗴᗴᑎ IՏ Oᖴᑕ Tᕼᗴ IᗰᑭOՏTOᖇ I Տᗩᗯ ᕼIᗰ ᐯᗴᑎT👺👺👺

  • when white said i was in medbay i knew he vented to electrical

  • Why

  • white

  • 1:39 you have no wires in medbay. SUSSSS!!!!!!😂

  • Blue is sooooo funny

  • it was white

  • U

  • At this point red and blue is the main characters

  • ischats.info/fun/obWAfnV6aIeGqIQ/v-deo

  • I really like this it's my favourite blues my favourite 😂😂😂😂

  • With the shakes of the camera and the zooming in an out, and then switching to the characters and have them talk and stuff, makes it seem so much like a rtvs (reality tv show)

  • Did orange say that he did wires in med bay there is no wires in med bay 1:40

  • Dang red is sus

  • Really fun seeing how they started the series of Among Us videos

  • White the impostor

  • THEY SAID THE FUNNY PHRASE

  • And you have won

  • 7:25 white death

  • What that music when red and blue voted off white?

  • Why do I like these so much?