I BOUGHT TOBI 28 PRESENTS FOR HIS BIRTHDAY

Birt 20 apr 2021
It's late but happy birthday Tobi: ischats.info
If you have an idea you would like to see, let me know here:
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrqSDycG6GevuJD7gGvfHsa3O-qdbTTyZjV-Lr3tjoP5hXLQ/viewform?usp=sf_link

Second Channel: goo.gl/acaMTt
Twitter: goo.gl/ugsA1Y
Facebook: goo.gl/S7X2XQ

Sidemen Clothing: goo.gl/8RLHBR

Sidemen Book: goo.gl/wqFrjS

My PC: bit.ly/miniminter

Custom Controller: bit.ly/SideCCUK

HOW I RECORD MY GAMEPLAY: e.lga.to/mm

WHERE I GET MY CHAIR:
UK: goo.gl/35aEHx
USA: goo.gl/BbkxsF

Music from: ischats.info

Music from MediaMusicNow.co.uk

Video uploaded by
Simon/Miniminter/mm7games

Ummæli

  • :)

  • Man really went ‘coco pops’ 7:08

  • Bruno Fernandes' boot is supposedly the last present but it's on the wall when they're shooting the nerfs.

  • This has 2.8 M views

  • The chemistry between these two is genuinely nice to watch

  • Where did he get that overwatch figurine

  • Simon bought 28 gifts for tobi's 28th birthday and reclrded tht as a video and it has 2.8 million views wow

  • Actually luv Tobi, he's such a sweetheart

  • Should’ve made the video 28 mins long 😭 Still a bangin vid ✌️

    • Belated Happy Birthday Tobi 🥳🎉

  • I can believe tobi is 28 he is very young man miniminter is a good person💯

    • Ik one shop he went to menkind

  • What a coincidence TOBI: 28 Miniminter buys: 28 gifts Views: 2.8 Million

    • Are we just gonna ignore the fact Harry got Nigel to send a message to Tobi 🤣

  • Man got a prison phone lmao they smuggle those into prison in their 'prison pocket' ;)

  • The fact that Harry made me laugh more in this whole video and he wasn’t even it shows he’s the goat

    • Tobi is so greatful for everything bless his little heart

  • I love how different the gifts are between Simon's effort and BIG NIGEL from Harry

  • Farage 😂😂😂

  • if you didn't know the sideman you'd think that these two were day ones

  • your in 30s and ur playing with five year olds toys

    • get him to 10mil

  • BROTHERS 10:38 the shoe is right there !

  • If u wanna hang out for my birthday we can play some footy and go on a bike ride

  • miniminter gave.... a mini minter

  • Nigel is a top lad

  • 10:55 OMG WATCH IT 🤣🤣🤣

  • Belated Happy Birthday Tobi 🥳🎉

  • 100 respect to that friendship and them toughtful n funny gifts!

  • Are we just gonna ignore the fact Harry got Nigel to send a message to Tobi 🤣

    • Harry's funny but not everything he does is pure gold

  • Ik one shop he went to menkind

  • Just a friendly message not related to this video☺️God loves you, no matter who you are, where you’re from or what you’ve done. He’s waiting with open arms for you to accept Him into your lives. Please repent of your sins and ask God for forgiveness. He loves and cares for you. Jesus has already paid the price for all of our sins, you just need to believe in Him that he’s our saviour and begin to live right with God. I love you and hope you have a lovely day. God Bless You☁️🙌

  • 16:19 Nigel Farage xD

  • Tobi is so greatful for everything bless his little heart

  • 13:20 I have that lol

  • get him to 10mil

  • 0:19 who murdered milkki mouse

  • Tobi when he turns 100: “Ohhh SIMONNN😏😏”

  • Come on Tobi, BOSTON?

  • ‘Look how small it is...and it works’ that’s what she said

    • The way his faced changed when he heard "big 36" 💀

  • Damn those gifts were so dope!

  • I’m a fan

    • What’s the store that he buys the shoes at?

  • I did the puzzle!

  • Good editing

  • dose anyone else relies the boot was on the wall before it got taken out of the box

  • 18:40

  • 16:50 I thought he was siri

  • The football shoe was in the back ????

  • 0:19 is that u and jj

  • Tobi's reaction to every gift is so genuine awww

  • the fact that Tobi is my birthday mate makes me feel worthy in life.

  • Look how small it is bro and it works that what she said

  • but we all now that his going to give KSI 1 more then everyone else

  • tobi is a celtics fan tf

  • You know you’re getting old when a pen excites you 🤣

    • why was the last present already hanging on the wall at at 10:46?

  • What’s the store that he buys the shoes at?

  • Who is hear after Harry’s video

  • man really got kemba jersey smh Tatum or dont bother

  • 1:46 it's ok neither is jj but he still tries

  • the day sideman stop uploading is the day youtube goes dark.

  • 10:37 Bruno’s boots already on the wall??

  • 28 X6 ___ 168

  • That would my dream birthday Happy birthday Toby

  • 28 years, 28 gifts, 28 hundred thousand views

  • “Look how small it is bro, and it works”

  • No one: Simon when he falls the key game: I really fluffed that one Me: oh my fucking god, this is just sad

  • "look how small it is, and it works" I was dying bro 5:51

  • I actually love tobi he’s so sweet and genuine and Simon for doing this for tobi

  • why was the last present already hanging on the wall at at 10:46?

  • Tobi should do a fumez the engineer

  • AYO I ALSO MAIN HANZO

  • 2:13 hehehe

    • Yo one of you British lot pls help an American here, is Nigel Farage Britain’s trump? Cuz “putting the great back in Britain” gave me flashbacks to MAGA 😟

  • Hi god bless have a good day/night

  • any1 else sing to toby

  • The way his faced changed when he heard "big 36" 💀

  • 5:58 Tobi with his zanco

  • 😷😷Can some one meme this part 9:57 hahahaha

  • Matthew 3:2

  • Repent Jesus Christ is coming soon

    • I would still get em more stuff tho

  • as soon as Tobi said Celtics I was out........nah fam Lakers for life

  • Why does he need a Nokia 🥴😳🤣🤣

  • "mah leg"

  • When his face is so happy when he calls “big 36” then pulled a 180

  • Harry is such a legend 😂😂

  • The way his faced changed when he heard "big 36" 💀

  • Yo one of you British lot pls help an American here, is Nigel Farage Britain’s trump? Cuz “putting the great back in Britain” gave me flashbacks to MAGA 😟

    • Btw Tobi, CELTICS GANG 💪🏾 🍀

  • Where did you get the akatsuki painting of tobi

  • This is so sick

    • i fucking love tobi he’s so adorable 🥺🥰

  • Simon: “t-today we ar.... are going to... buy Tobi... h-hey Jide. How old is he again?” Jide: “he’s 71 today.” Simon: “t-today we ar.... are going to... buy Tobi... 7...tee one presents....

  • wait what shoe store is that

  • fucking harry is a legend

  • 5:51 tell me about it

  • I would still get em more stuff tho

  • If i knew tobi all I would get him is apple juice then. Tobi:OMG THIS IS ALL I WANTED

  • Simon your the man

  • i can’t be the only one listening with earphones and started swatting the air cause i thought there was a mosquito flying around me at 3:00 but it was part of the music 😂😭😭

  • What is the shoe shop

  • 11:58 I have the same 😂😂

  • 4:01 S U S

  • 2:59 Eminem when he sees a rapper with "Lil" in front of their name getting remotely popular

  • Why is it that now you will hit 10 mil before Tommyinnit

  • Why do you hate tommyinnit

  • i fucking love tobi he’s so adorable 🥺🥰

  • We appreciate you miniminter

  • If anyone been watching his old vids can someone tell me why it says free or is it only me