Sidemen React to Addison Rae - Obsessed

Birt 22 mar 2021
What do you want us to react to? Use this form - forms.gle/4DV7DrNGuHJXEaZ3A
Addison Rae - Obsessed (Official Music Video)
ORIGINAL VIDEO: (ischats.info/fun/gKuraGN1fmdsY6I/v-deo)

Ummæli

  • I hate the song so I left a dislike but then liked this video and went out and found the actual VEVO video and disliked it

  • These two talking about bringing back ksi six packs and no shirt makes me cringe hard

  • Ksi nbs should make a verse to this, cause bro can make a fire comeback

  • She sounds like Selena Gomez

    • don't diss selena

  • She Litterly sounds like Selena but with a LOT of Auto-tune

  • 😥Sometimes I dont wanna be happy. Is better than this

  • I mean I think we can all atleast agree that this is somewhat ‘better’ the dixies

  • There is so much deference between the live she did and the actual song

  • I thought Addison was for a younger audience tho...

  • Personal opinion but I feel like Addison’s dancing in the video is too hype cause the song doesn’t have that energy

  • She can’t sing nor dance

  • Me*When you obsessed with me Sees this vid click ks on it and drys self crazy with laughter *😂😂😂😂😂😂😂

  • “Heels so high might get a nose bleed” what-

  • She ain’t no Anne Marie

  • 3:12 Tobi you good fam?

  • Women: "Man look at us only for our body" Also women:

  • React to black pink songs please!!!!

  • the song is terrible tbh

  • Probably just the Addison Rae fanpages disliked this video

  • Ws

  • I appreciate they have to stay professional but after this video they laughing they fucking asses off after. This is pretentious and dusty. Heard the same song like a million times. Lame af dance tiktokers officially have no talent

  • i swear shes like 7

  • React to Dentures by Token.

  • She looks good but it’s cringing me out- the dances moves PLSS

  • This is definitely not a "self-love" song Dancing on her part is quite bad Vocals are boring In conclusion - too much attention on the song

  • Here’s the thing, a normal person doesn’t have the money Addison has to just go and make a decent song (songs ass btw) a normal person would just have to record their voice over a beat and hope for the best

  • I'm so glad he wasn't that impressed with the song, or my opinion of him would've dropped a lot

  • "Did my hair like waves on the beach" 🧍‍♀️

  • “me-e too”

  • Two words : BARE AUTOTUNE

  • NGL, the really good thing about the song is the beat. I actually like the beat, but other than that, its just plain trash.

  • Holy shit auto tune she doesn’t even sound close to that

  • HELP THE CHORUS DANCING IS SO FUNNY I CANT- 😭😭

  • Me-e 😖

  • KSI x Addison rae

    • But views ..

    • Ik that's the point

    • just no pls no addison rae will ruin the song

  • Very basic singing a lot of editing on the voice too she’s just fit so she will do well

  • Ngl she sounds like kids bop when they get older 😭🖐🏾

  • The dancing and singing are two separate worlds

  • Imagine having the audacity to try to have a music career with 0 talent 🤣🤣😂😂😂😂

  • the Dance IS SO FUCKING Agressive

  • Why do Tiktokers think they’re musicians now?💀💀💀💀

  • I don't understand people's desire to make other people know that they are obsessed with themselves. That's a bit narcissistic.

  • They should react to nessa and Jaden la di die

  • The dance moves is more worse than the song 💀 like wtf are those, shes having a stroke

  • The song is wack

  • Words can’t describe how good this song is... But numbers can. -♾/10

  • low key find her dancing super cringyyyy

  • how has to got to this point

  • I agree 💯 % with ksi with song 🎧 i aint feeling it

  • U should react to lil nas new songs music vid it’s called call me by my name

  • Her voice was so monotone and her tune did not change throughout the whole thing which made it boring to listen to and the chorus was underwhelming and very repetitive.

  • Can we take a moment to appreciate that they didn’t say anything super rude about the video!

  • She only has one range of voice and that's the issue. Actual artists have a wider range e.g., high pitch or a deeper pitch.

  • The chorus in itself felt disconnected, and the dance during that part really didn't match and was just weird tbh

  • the lyrics are trash, the dance is ass, and the chorus ughhhh

  • This ain’t it

  • I'm new here but who is that guy left under? He speaks so fast, I can't understand him

  • JJ-“I think being shirtless in a music video is cringe” Also JJ-‘shirtless in uncontrollable’

    • We need to see sidemen react to love talk by wayv

  • I swear she lips sinks with music and that auto tune tho

  • So scared of the stans

  • Basic song. I also there's like eighty writers

  • The chorus in itself felt disconnected, and the dance during that part really didn't match and was just weird tbh

  • Useless tik tok stars honestly all that money that went to advertising this shite could have literally been more useful anywhere else

  • I could only hear this song in like hollister or forever 21 lol but this ain’t it in terms of real artistry and the dance was kinda cringe. It was just cringe in general sorry.

  • THE AUTO TUNE IS INSANE

  • What were her management thinking? 😭 this video looked cheap and low budget. What have you done with all her tiktok money? 😂

  • This ain’t it. The song is like something out a TV movie or Disney from like 2005 from one of the mean girls trying to be famous. I see the message she tried to send but It didn’t hit

  • react to lil tjay oh well

  • The chorus in itself felt disconnected, and the dance during that part really didn't match and was just weird tbh

  • First minutes till @4:44, I looked to the right bottom corner and found myself watching this exactly like him..bruuhh - serious confusion. haha

  • basically the song is awful :)

  • We need to see sidemen react to love talk by wayv

    • Hey loved that you all threw,your honest opinions and I would love you to react to one of Dixie demilos and I love you guys so much

  • React to funny Scottish videos

  • Even with all the production and auto tune.... her voice still falls flat on the notes

  • 7:42 Sabaka tries pop

  • She is leng

  • 6:34 Jk girlfriend: 👁 👄 👁

  • I really just clicked at this video to see them react to her weird dance move at the first chorus and they didn’t even notice it. I’m so disappointed...

  • I want eye trackers for them reacting to this...

  • Please react to Logan paul 2020

    • @J Ent if he thinks the song is shit and exposes his opinions things are gonna get heated when he uploads his new songs

    • @Computer Programmer they kool so i don't think it would start beef

    • Nah he don’t wanna start beef with Logan again

  • I’m just glad Ethan isn’t here coz he would just be in a complete day dream LMAO 😂😂

  • Reaction hard Song nooooo

    • @oiuet souiu the song is trash though so of course there is going to be hate

    • Omg the amount of hate in this comment section

  • You should react to la da die by ness Barrett

  • Guys in JJ background there is a ps5

  • SHE LOOKS LIKLE THE GRUBHUB AD

  • The thing with the music video is she is just flinging herself around so randomly and i find it kind of weird she literally was doing the same shit the whole time

  • Hey loved that you all threw,your honest opinions and I would love you to react to one of Dixie demilos and I love you guys so much

  • i made a x5 version on my channel faster and now it just doesn’t sound right hearing the OG music video lmao

  • I don’t like it

  • I think the song is good but Addison can’t dance and it’s also auto tuned?

  • I liked montero more

  • HOWWW did they not laugh at the dancemoves :/ SO RESPECTFUL

  • I rlly don’t understand why can’t be proud of her just like yall were proud of Dixie tf

    • @metallicweeb oh my bad

    • @Computer Programmer i see a lot of people saying "it's her first song". she still has various examples to learn from and you should always take advice whether you're a newbie or an experienced artist.

    • @metallicweeb it’s her first tune was do expect at least it is not as worst as my singing in my shower 😂

    • @Flvrral you like it because it's made by a person you like. the song is terrible in every way possible. the choreography feels disconnected with the actual music, and the music sucked ass. i'm pretty sure addison rae barely put in any effort at the studio and the studio added hella auto-tune.

    • @Vrunda Shah your opinion but I do like her song

  • How I think Addison would answer this question. Who would you save from dying your parents puppies or your friend Addison:myself

  • Is it me or is it similar to selena gomez look at her now 🤔

    • They said it’s not cringe 😂

  • Omg the amount of hate in this comment section

  • Damm she really copyrighted it

  • *sad Addison Rae sounds*

  • josh and tobi playing it safe like always while jj is just speaking factss

  • the only reason why people like the song is because addison rae made it