DramaAlert

DramaAlert DramaAlert

  • 30
  • 1,2 þ.
Welcome to DramaAlert! Your #1 source for news on the social interactions in online entertainment!

Please do not email us any news, tips or stories! Tweet or DM on Twitter - @DramaAlertDM

Відео

10:15James Charles NEEDS to be put JAIL for this!
17:33DREAM vs JOHN SWAN - Debate - Interview! #DramaAlert

Ummæli

  • LET'SO GIB

  • Are there any good youtuber fighting?

  • 2:59 agree it’s hard to spar someone who can’t spar😂😂😂

  • Logan took a stunner man oof

  • HAHA Logan stun

  • 8:25; Thats Actually Daniel Bryan’s YES YES thing

  • at this point these two are rivals like Naruto and Sasuke

  • nooo king cid i thought you had hands

  • What about Gib?

  • bruh u didnt say enough about the morgz situation, go in dept about the documentory

  • The yes movement is from daniel bryan, a wwe wrestler

  • Speaking as a long-term hardcore WWE fan, if Logan Paul vs KSI happened at WWE, the fans would boo the hell outta both of them. WWE fans hate non-wrestlers taking the spots of wrestlers. Not to mention Logan Paul already got booed hardcore tonight at wrestlemania and he supposed to be a sutto face (good guy).

  • Drama alert like yes yes yes yes yes yes

  • Wait to win the spot on the card they fought twice in one night?? That’s kinda bs no one can fight to their full potential when they’re all ready gassed especially you tubers and not actual boxers lol

  • Do u really think Vince will allow ISchatsrs fight at WWE! U gotta be dreaming brother. Logan has a one-off show-off at wwe nothing more nothing less

  • Thats an old David dobrik video bro he still off the internet

  • Bro are you dumb why would ksi fight Logan Paul again his already won 🤦‍♂️ thought you could use a brain more

  • The David snap video is old it was in the old house

  • Ksi vs Logan in WWE would be the funniest thing ever 😂😂😂

  • I would love to see them tag team lmao that would be sick

  • that was boxing???? bitch please...

  • Yo keen hows leafy doing

  • 8:15 daniel bryan

  • Who tf is Ryan johnson

  • yeah man but it's different here its profitable to copy ideas - would you jump off a bridge INTO a river full of MONEY if all your friends did? the answer is obvious!!!!

  • Logan always try to find a way to beat someone when he already lost to them. At this point its straight up boring and KSI is moving on so dont bother. Accept defeat smh

  • I will actually start watching WWE for now on if they both are going to be in the ring

  • I think that you tuber even was to fight Tayler and the TikTok event for Danny

  • Fr tho WWE KsI and logan will break the internet.

  • Morgz has a point

  • Gotta admit Bryce did Illegal punches

  • Ksi and Logan paul became the youtube Ali vs Frazier😂

  • Anyone else get temple run vibes from the background music???

  • The way these youtubers and tiktokers fight in the ring is so cringy. They just flail their arms around and making a fool of themselves.

  • 🍿

  • 1:40 same though

  • That boxing is so pitiful

  • Stromedy really down bad🤣🤣🤣

  • That David dobrik video is very old. Filmed in his old house.

  • keemstar had been on 🔥 lately mad respect 👏🏼

  • 7:12 wwe Logan story you welcome

  • Twitch only pays half for subs so Ludwig only makes 500k a month still good money

  • 8:14 Keemstar became Daniel Bryan

  • “I do what the rock tells me to do” 💀💀💀

  • That video with David and Taylor is on his highlights and is kinda old

  • Bro I wish Logan and KSI can go along it will be a huge nuclear of wholesome on yt

  • Sad the more Blessed u r , the more u r cursed..

  • This is just my opinion but if the wrestling match does happen, I think Logan would have the upper hand just because of his experience in wrestling, but who knows maybe JJ would win.

  • 2:14 this is an old video

  • Im a fan of jj but he finna get clapped in a wresting match against log pulen

  • .

  • Pretty sure that david dobrik clip isnt new-

  • guys ut was a prank

  • Honestly I would love to see Logan and KSI in the WWE

  • homie keeping us in da loop

  • The amount of dedication this man has had for the last few years to bring us the news is absolutely amazing

  • That David video was just a d tik tok video he had along time ago it wasn't new

  • Shit watch jake loose 😂

  • That stupid hair haha it looks like a hat

  • watch people who do the renagade gonna get knocked out by danny duncan

  • Morgz is cringe as hell, but he’s right everyone copies everyone it just matters if the content is good ...the first person to make a burger restaurant does that mean no one else can make a burger restaurant? And I’m pretty sure there has been 10000 different news outlets since u created this channel so Keem are you copying them?

  • That david video is really old he posted it on tiktok

  • Why was gib not there

  • That David Dobrik video is veryy old!! Not recent!

  • Who here still watches WWE?!?!💀come on now stop playing

  • Me well goodbye wwe

  • That's an old David video

  • Why you got so many young people’s phone numbers though??? That’s weird AF though...

  • 3:32 “DMX tweeting out Rip DMX” the one mistake you could’ve fixed 😂

  • David you good Dom gtfo

  • ok I can see what el presador is saying ur tryharding so hard bro

  • *Old david dobrik video

  • This a old david snapchat he just re-uploaded that @DramaAlert

  • Shocker David Dobrik paying females

  • Imagine jjs on the mat and logans about to jump off from the top rope to swanton bomb and says :BE A MAVERICK😈😎 And jj watches from the top rope as he about to jump off and goes "ah ah " and stone cold stunners logan 😭😭😭😭😭😭 What would make it better is when jj pins him Get hyper plays

  • WHO WON!!!

  • They should fight in a hell in a cell or last man standing match

  • So who’s fighting danny

  • Whenever I see tommy in MrBeasts videos it annoys me

  • Idc what y’all say ima still watch David dobrik regardless of what he did 😂 he didn’t rape anyone it was dom so idky David getting all the hate 😂