Uber Eats

Uber Eats Uber Eats

  • 30
  • 486 m.
Delivering you the right food for right now with the eats that define your local food scene. By reinventing the conventional and savoring the classics, we’ll design an experience with you in mind. Find what you're craving and we’ll deliver it right to you!

Відео

0:55Restaurant's Marketing-Suite | Uber Eats
Restaurant's Marketing-Suite | Uber EatsÁhorf 31818 klukkustundum síðan
0:07最後のひときれ| Uber Eats
最後のひときれ| Uber EatsÁhorf 6297 dögum síðan
0:16最後のひときれ | Uber Eats
最後のひときれ | Uber EatsÁhorf 1,4 m.7 dögum síðan
0:07最後のひとつ | Uber Eats
最後のひとつ | Uber EatsÁhorf 8547 dögum síðan
0:16最後のひとつ | Uber Eats
最後のひとつ | Uber EatsÁhorf 993 þ.7 dögum síðan
0:53Eat Local Song | Uber Eats

Ummæli

  • Me vale verga sus mamadas senen mi verga

  • Yummy

  • Omg thaaaaank you lol those 5 seconds of this song were so 🔥 better than some full songs out there 😂

  • Dislike porque soy bien guapo

  • Mike Myers is back

  • never tried the original halal guys, but the one in indonesia is not that good :(

  • Wayne's world wayne's world

  • they rlly nailed it in this one

  • i would sell my planet to see waynes world 3

  • yEaH eAt LoCaL!

  • Los comentarios de los señores y señoras del internet son demasiado raros JAJAJ

  • Mine Was totally Reactivated through *ARISCODES* ⭕N ÎÑSTÄGRĂM HE'S THE BEST🖤❤

  • Mine Was totally Reactivated through *ARISCODES* ⭕N ÎÑSTÄGRĂM HE'S THE BEST🖤❤

  • Serious question: Would anyone here be concerned or offended if the Halal guys you went to was owned by a white guy?

  • who just looked this up cuz they were bored?

  • Always tip your drivers

  • ISchats STOP SHOWING ME THESE GUY I DONT CARE WHAT OTHER ADS YOU SHOW ME JUST DON'T LET IT BEEN THESE GUYS AGAN!!!!!!

  • Wayne and Garth going against their own advice about sponsors. "A$s sphincter says what?"

  • Why Cardi B and not Tia Carrere?

  • Ngl I was SO happy to see mike myers. It's been so long since I've seen him in anything. Definitely made me smile ☺️

    • They are both too old to be doing Wayne’s world...lmao

  • The only good uber eats commercial

    • Ok, I'll go support my local Burger King

  • While on my way to the restaurant I got a notification that there was another delivery at a nearby restaurant but I'm not sure how to accept it because when I click on it it closes and goes away but I don't get the order. Please help me. How do I accept the orders?

  • Why choose Cardi B, we 90s kids are still alive, most of us, you'll get your thumbs up form us.

  • Lol when they showed the babies, creeped me out

  • I love Uber Eats! Uber Eats is my number #1 best choice.

  • 1,000 years ago it was burning down crops. 100 years ago it was destroying villages. Today it is turning men into wussies. Multiply dividing conquer.

  • The only watchable thing Cardi B has been in - Ben Shapiro

  • eats-iiayo6s2 That’s a code for $15 off an order of $25 plus, enjoy

  • the likes are because waynes world is here

  • This is hilarious!

  • Que rico es uber eats encargaré una hamburger

  • Manco pvp

  • This is at least way better than the grubhub commercial

  • Wtf would u buy any meat slaughtered via Islamic or Jewish ritual?

  • Garth looks as if he hasn’t aged at all

  • "We would never manipulate you like other commercials do with a celebrity cameo, *R* *I* *G* *H* *T* *C* *A* *R* *D* *I* *B* *?*

  • Way to ruin my childhood by collaborating with the Latina Hyena herself

  • Better than Grubhub.

  • Lame!

  • in indonesia we driver with Gojek/Grab same like this, .. restaurant sometimes late for preparation for food, and for this february 2021 often rain ..

  • Guess I know what to use for my yuletide log this year

  • 0:00-0:38 Good/ 0:39-1:00 Bad the worst

  • He’s still living in his parents house after all these years 😂

  • Aired on bet her

  • Aired on oxygen

  • Wayne should’ve asked Cardi B “a sphincter says what” lol

  • I will not bow to any sponsor

    • Cool commercial until the end when that ignorant cardi b comes in.

  • Its like people only do things anymore cuz they get paid.its really sad

  • I hope they open a cart in Bangalore India

  • The amount of people here who are upset or bothered by Cardi B’s prescence vs being bothered by such an asinine and ridiculous business slogan as “Eat Local” is beyond sad.

  • They are both too old to be doing Wayne’s world...lmao

  • Ok, I'll go support my local Burger King

  • Is no one going to talk about how the announcer sounds exactly like Phil Hartman?

  • Iiooiiiiooopploooooopppppppoo

  • Love how she pays homage to black history month, classy

  • This is lame, the real Wayne and the real Garth would never have Cardi B on their show, and if they did it would be to make fun of her

  • Garth doesn't look a day older than rigor mortis

  • A lot of homophobes in the comments.

  • Well be seeing these two legends in Marvel

  • And B***s btw

  • Just why someone who swears and show a** and swears

  • Dont be too sure. There is a good chance the food wont arrive. If it does some will be missing. And guess what. It never is anyones fault. U pay and who cares if you get what you paid for or not. Answer no one

  • I love it love it love it!!!!party on!!!

  • They should not have put cardi loser with them,,But really good to see and hear from dana carvey ,he is a icon

  • More of this! Less of the cringey gymnast ones

  • 美秀姊好可愛❤️

  • Σ(,,ºΔº,,*) Snapmakerはピザカッターになっている…!

  • The dumbest thing about this ad is that it makes no sense. How else would I eat if not local. I’m not importing food from Jerusalem, I’m eating at a nearby Wendy’s.

    • @soinhu foitu That's better then Cardi B.

    • i would love to see a crossover, team-up, of Wayne and Garth, meet Bill and Ted

  • Cool commercial until the end when that ignorant cardi b comes in.

    • The waynes world movie came out the year cardi b was born lol

  • El gachupas : Caray tío qué esos negros zapatudos qué te la dejan caer, los estás mimando.....!!! Eugenio : Es que los amo, desde que me la meten todos en bola cago rebien.....!!! 😍😍

  • Why cardi b?

  • Cardio B dressed as Garth🤩

  • 💘

  • 💘💘

  • Dana's a chicks name

  • It’s sad that it’s hard to see through all of the credits. I mean, I’m happy they’re thanking everyone, but, it’s dizzying to watch for more than a minute or two, so the whole thing is wasted...having said that, I did watch it until the end...

  • Wow